FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

luni, 22 martie 2010

Analogie

Tati incerca ieri sa ii povesteasca Vizigotului cum adica devine cu diviziunea muncii. Cum oamenii la sate, cu sute de ani in urma, au descoperit ca nu trebuie sa creasca, fiecare, in gospodarie, ce-are nevoie, ci pot creste doar unii dintre ei si pentru nevoile celorlalti. Mie, una, discutia mi se parea ca duce spre justificarea trocului, schimbului, si, in final, spre aparitia banilor dar nu m-am bagat in discutie..... ca baietii mei is in mod deosebit inclinati spre povesti over the age pentru Vizigot...Asa se facea ca acu' fro 2 ani pe Transfagarasan treceam si colectarea selectiva a deseurilor ii povesteam.....Dar despre asta al'dat'.....

Sa revenim.... si povesteste el, Tati, cum unii cresteau mai multe vaci sa dea si la altii, unii mai multi porci, si tot asa.... Cum aia de cresteau vaci erau vacari, aia de cresteau porci erau porcari....si aia de cresteau cai erau.....

- Călari!  raspunde, fericit, Vizigotul, cu gura plina de mancare.

(chiar asa, cum se numeau.....? )

2 comentarii:

  1. În America de Nord şi de Sud sunt numiţi cowboy, la noi... Habar n-am!
    Offtopic: Frumos blog aveţi :)

    P.S. Vizigotul este fiul dumneavoastră?

    RăspundețiȘtergere
  2. La noi se numesc, cred, randasi. Nu m-am informat exact.
    Da, Vizigotul e fiul meu. Multumim pentru aprecieri, te mai asteptam in vizita!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...