FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

luni, 13 septembrie 2010

Aim bec :)

Cu plecaciune, Boieri Dumneavoastra !

Mea culpa pentru indelungata absenta. Dupa vara ocupata si imprastiata - nici nu stiu cand a trecut - ne-am luat inima in dinti si ne-am incumetat de o saptamana de concediu. La mare. La Bulgaria. Frumos. Vremea mai asa....ca de septembrie....da' frumos. Apa clara si transparenta, meduze multe si frumoase - na, c-am zis-o - da' erau frumoase rau, albastre, in forma de umbrela (si unele dintre ele chiar erau cat o umbrela), tivite cu bleumarin....

Da' fuse si se duse, ca doar o saptamana de concediu n-are sa tina la infinit. Ne-am intors in vastele apartamente din orasul alandala, am sarbatorit sase ani vizigotzesti si ne-am re-intrat in ritm: gradi - cu teme pt acasa anul asta, ca suntem la pregatitoare - birou, casa, gatit, dead line-uri, stress, agitatie, parc, patine cu rotile....pe scurt, cele obisnuite.

De ziua lui, Vizitotul a primit o masa de biliard ADEVARATAAAA - mica, pt copii, ca una adevarata - adevarata n-ar incapea in nici una din camere. Trebuie, totusi, mentionat, ca nu o considera "chiar foarte adevarata"....pentru ca n-are loc de fise. Nu merge cu fise domne! Adica joci la liber. Da' alea adevarate adevarate de la hotelul din Bulgaria mergeau cu fise.....asa ca asta nu e chiar foarte adevarata....hehe.....
Si-a mai primit si un ceas de mana. Adevarat, bineinteles. Dincolo de stressul ca din 10 in 10 minute te prinde prin casa si te intreaba cu reprosh "Ma, voi stiti cat e ceasul????" a mai aparut si dilema:
"Mami, ceasul de unde stie cat e ceasul?"

....chiar asa, de unde stie?

Va tzuc, Boieri Dumneavoastra, si ma intorc curand cu bucate multe, bune si gustoase. Ca doar mi s-a intors degustatoru'.

6 comentarii:

  1. bine ati revenit!si Alex a mea e la pregatitoare...deci rabdare multa iti urez si spot la gatit!te asteptam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de urari!

    Sincera sa fiu, am asteptat cu maxima placere pregatitoarea fiindca pe vara, cand l-am dus cateva zile la gradi, am avut scandal fiindca "toata ziua s-au jucat" si s-a plictisit! Acuma cu fise, teme, lucruri noi in fiecare zi e extrem de incantat. Sper sa-l tina...... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ....si eu ma bucur ca te-ai intors...si sa-t mai spun ceva....imi place sa citesc ce scrii,esti plina de umor !
    O seara minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Janet! Promit sa ma mobilizez...si mie imi place mult sa scriu, pacat ca nu prea am timp...dar vorba ceea, daca vrei, poti! :)

    Seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. wellcome back, than! sa va traiasca grasu' si zilele frumoase si fericite sa fie nenumarate si in cantitate mare in viata dvs.!

    gata, acu'! sortu-n brau, batutu', tocatu', amestecatu' si alte etc-uri ca murim pe aici de foame din lipsa de idei :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Saru'mana de urari, Mona, sa va traiasca si-al vostru !

    Traitz', ne-apucam de treaba si relatam corespunzator, cum nu?

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...