FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

miercuri, 1 iunie 2011

1 Iunie

Stateam astazi si ma gandeam - intre ce trebi am avut de rezolvat la prima ora, dupa dus Vizigot la gradi, si ora pranzului, cand merg sa vad Vizigot in spectacol de dans, mi-au ramas cam 40 de min de stat la birou, pe care le-am folosit ca ardeleanu', am shezut si-am cugetat, ca oricum de alceva n-aveam timp ....ma gandeam azi, deci, ca ar trebui sa fie ziua copiilor in fiecare zi :). A, si sa fie zile cu soare!

Nu stiu de unde vine 1 Iunie Ziua Copiilor, dar stiu ca ar trebui s-o sarbatorim! Noi la birou avem liber toate  - fiecare are de dus-adus-vazut-filmat odrasla pe la vreun concurs-festival-manifestatie dupa care doar nu i-om lasa sa mearga 'napoi la gradi, nu?

Asa ca astazi e zi de petrecut timpul la liber cu Vizigotul. Habar n-avem ce-o sa facem, dar sa se termine cu dansu' si-om vedea...tocmai aici e frumusetea, ne facem de cap fara program :D

La multi ani la piticei si piticute! Sa aiba parte, in primul rand, de iubire! Si rasfat! Si de tot ce e mai bun pe lume!
Si, nu in ultimul rand, La multi ani copiilor ascunsi in noi! Ia lasati Domniile Voastre toate cele balta si haideti sa ne sarbatorim! Cum? Habar n-am, dar , cum ziceam, tocmai asta-i frumusetea!

De la noi, un fluturas si-o floricica, pe-o campie verde-n soare! (asta e legenda autorului).

Distractie placuta, Boieri Dumneavoastra! Am fugit la Palatul Copiilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...