FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

sâmbătă, 19 mai 2012

Ghicitoare cu premii :)

In bucataria mea, ca sa fac in ciuda ploii si deprimarii de afara, miroase a brutarie, mere, scortisoara, cuisoare, caramel, usturoi, rozmarin, marar si otet balsamic. Cine ghiceste meniul de la pranz? :D. Hai, va mai dau 2 indicii: orez si legume (la abur).

Cine se apropie macar, cat de cat, are un premiu surpriza. Chit ca nu e toamna si sezon de conserve, asta mi-e inspiratia, in acord cu vremea de afara: 3 borcane cu bunatati, prin tragere la sorti, din camara Smarandei.

A, termenul: pana maine la 12.

We cald si confortabil in casa, Boieri Dumneavoastra! 

5 comentarii:

  1. Ma dau batuta...am o banuiala de peste si zic pas...dar tot asa , am o banuiala de placinta cu mere....unde iar zic pas , de la scortisoara...:))))
    Te pup si spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu merele te apropii nitel, dar nu e placinta ;) Peste chiar deloc.

      We placut in continuare!

      Ștergere
  2. Sa fie o tarta tatin??
    In rest, merg si eu pe peste. Dorada, pastrav... Sau mielut?
    Uf, nu ma pot hotari...
    Oricum, sa aveti pofta si o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e tarta, ca dupa ce am calit merele m-am trezit ca n-am faina in dulap si nici aluat in congelator.
      Cu mielutul e cald-cald-cald spre fierbinte! :)

      We placut !

      Ștergere
  3. Gata, s-a inchis. A fost asa:
    - cotlete de berbecut la tigaie (marinate in diverse printre care si rozmarin)
    - legume la abur cu sos de iaurt, usturoi si marar
    - budinca de orez cu mere si zahar ars (de aici scortisoara).

    Retetele si pozele in curand.

    V-ati apropiat destul de tare amandoua, asa ca zilele urmatoare expediez premiile. Astept adresele pe mail si preferintele. La Ana stiu ce-ar merge ;)

    Va pup, merci de atentie si we placut in continuare

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...