FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 21 septembrie 2012

Cutiutza plouata :)

No bun, afara ploua in dusmanie dar, din pacate, azi e doar vineri, asa ca, vrand ne-vrand, ne-am luat avant ....care pentru scoala, care pentru birou....

Aseara, cum m-am laudat pe toate drumurile, am facut briose cu banane. N-am poze, asa ca nu va povestesc reteta.
Mai mult decat atat, ieri m-a lovit o insuportabila harnicie, drept pentru care am facut sarmale in foi de vitza. Iarasi n-am poze, ca ultima tura le-am fiert azi dimineata si erau puse in tuciul ala maricel de fonta, care fierbinte din cuptor e fantastic de greu de manevrat...cand le-am inchis focul si-am plecat la birou n-am mai avut curaj sa ma apropii de el, ca deja mi-am ars 2 degete la intalnirea cu gratarul fierbinte. Dar ma laude eu si cu alea, au iesit bune, putin cam picante dar bune de tot.

Si ajungem la cutiuta zilei. care a incercat sa sparga monotonia sandvisurilor si a avut asa:
- 1 lipie (dintr-aia alba de fac fast food-urile sandvisurile wrap in ea, eu am gasit unele cu verdeturi mediteraneene prin ele, adica erau cumparate lipiile, nu le-am facut eu), unsa cu crema de branza si umpluta cu cubulete de cascaval afumat, cubulete de friptura din piept de curcan, felii de ceapa si felii de gogosar
- 1 briosa cu banane
- 1 mar ionatan

I-am infasurat lipia in folie transparenta s-o tina stransa. Acum asteptam cu emotie sa vedem daca se descurca s-o manance fara sa imprastie toate cele sau, daca le imprastie, macar sa le imprastie in cutiuta, ca sa nu ramana nemancat. Dar sper sa se descurce.

Asta fuse cutiuta. Zi frumoasa tuturor si we de exceptie, Boieri Dumneavoastra!

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...