FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

luni, 14 martie 2016

Perle Pimpesesti

Trebuie sa recunosc, si imi e extrem de rusine sa recunosc, ca daca la Vizigot cadeam in fund si notam repede toate nepretuitele perle de-i ieseau pe gurita, la Pimpesa mi-s mai delasatoare si pe multe le las sa plece in uitare. Si-i tare pacat, asa ca de acum incolo imi propun sa fiu mai consecventa.

Mi-am luat un asa angajament azi dupa masa de pranz cand
eu incalzeam laptele pentru biberonul de la desert si Pimpesa isi pierduse rabdarea. M-a intrebat daca s-a incalzit si i-am spus ca inca nu. Raspunsul ei enervat, contrazicandu-ma, a fost:
"Inca DA, da-mi-l! "



Si mi-am adus aminte ca zilele trecute, vazand pe strada o doamna foarte mica de statura, s-a oprit din distrus incaltarile pe motocicleta, s-a uitat lung dupa respectiva persoana, dupa care mi-a zis: Uite, Mami, doamna a crescut mica! Nu toate doamnele cresc mari!

(si p-asta mi-am propus sa o notez, ba chiar era sa scot agenda din geanta, dar a revenit la cursa de mocicleta-viteza si am uitat instantaneu).

S-aveti o zi cu soare si buna dispozitie, Boieri Dumneavoastra!

Un comentariu:

  1. Am si eu notate perlutele Dianei mele.Sunt muuuulte de tot.
    Merita notate,ma distrez acum cand ea are 17 ani de ce minunatii scotea pe gura.
    Spor la notat,este o scumpa Pimpesa ta.Citesc tot ceea ce postezi.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...