FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

duminică, 7 martie 2010

Mucenici

Anul asta m-am hotarat sa intru in randul lumii bucatarilor (ca in randul lumii bloggerilor intrai anul trecut): facem mucenici. Am mai facut o singura data, din cei uscati (colacei) moldovenesti. Vom face de ambele feluri: si colacei si ciorba, fiindca in familia mea se mancau d'aia ciorba iar in familia sotului se mancau de cei moldovenesti
Imi iau, asadar, Vizigotul din dotare si mergem la bucatarie.

Intre timp, bomban laptopul ca incercam sa urc poza si tot nu imi iesea. Enervata apostrofez "vaca de calculator ce esti!"...ce vreti, sunt racita si n-am inspiratie, asa mi-a venit la gura. Vizigotul, de colo, milos:  "Mami, te-a ajutat la atat de multe, de ce vorbesti asa cu el?????? Fii si tu mai draguta! " :)

Revenim cat de curand cu povestea intreaga si cu pozele!
Spor la bucatarit, Boieri Dumneavoastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...