FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

sâmbătă, 21 mai 2011

La multi ani Costini, Constantini, Elene, Lenute .... si care se mai stiu



...adica poporu' meu de sarbatoriti de azi :)

Azi am o agenda grea. Azi si cam o luna d'acu incolo e grea tare agenda mea.  La o prima si sumara strigare am avut vreo 7 dragi de urat. Si ca sa parafrazez vorba altcuiva drag (de fapt draga) mie, care-mi ura sa am parte de ce-mi doresc, da' mult sa fie, trebuie sa va spun ca azi e o zi tare speciala pentru mine. Fin'ca mi-a dat Dumnezeu o multime de Costini, Costici, Elene si Constantini si ii urez si sarbatoresc cu drag pe urmatorii:
- Vizigotimea sa, fiul meu, Matei Costin. Minunea noastra cu ochii verzi si gura mare. Sensul nostru in viata.
- Bunicile vizigotimii sale, mama mea, Elena, si mama jumatatii mele mai bune (asta ar fi Vizigotul al batran, pt claritate), Tanta. Aka Nana si AltaNana.
- Nasul nostru de cununie, Constantin.
Si, expandand din cercul familial, vin la rand Elena (fetita unei prietene, de-un leat vizigotesc cu-al meu copil), Nae (un drag prieten, il cheama de fapt Constantin, nu va pacaliti), Catalin (de-i zice si Constantin, se stie el care).

O alta coincidenta despre anturajul care ma inconjoara si care face ziua de azi inca si mai importanta este aceea ca maine incepe zodia alora de umbla cate doi :) . Adicatelea a Gemenilor.

Si mi-au fost dati si dintr-astia o multime. Jumatatea vietii mele (cum ziceam, a mai buna) ii Geaman. Poate din cauza asta - chit ca zodiacele, horoscoapele si toate cele astrale previziuni zic ca o combinatia mai pentru contra ca scorpie cu geaman nu se exista never ever - am o reala afinitate pentru aceasta minunata zodie. Prietene si prieteni dragi, colegi, cunoscuti...you name it...ne intelegem bine si facem echipa a la long.

Asa ca pentru mine, azi, incepe o luna tare faina. O luna in care ma simt grozav ca am pe cine sarbatori.

...nu ca n-ar trebui sa fie fiecare zi o sarbatoare.

We placut, Boieri Dumneavoastra! Zile faine langa cei dragi.

2 comentarii:

  1. ma alatur si eu corului de felicitatori de ziua (onomastica, stiu) lui Matei. cam tarzior, dar am fost si eu plecata la sarbatorit o mama: pe a mea :)

    cat despre gemeni, ehe, incepem o zodie plina, mancam si bem pana nu mai putem. bravo noua :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti traiasca mama multi ani fericiti!

    Apoi chiar ca si voi aveti o multime de gemeni.

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...