FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

miercuri, 20 mai 2015

Paste (fusili, de exemplu) cu ricotta si pesto de leurda

Asta e rapida si bebeluseasca, Boieri Dumneavoastra. In sensul ca se preteaza foarte bine pentru fii-mea si se face fix in intervalul de timp in care esti gata sa te urci pe pereti fiindca progenitura urla de foame. V-am explicat, astfel, si ce-i cu farfuria (e a fie-mii) si cu calitatea pozei. E facuta cu telefonul, langa fereastra, pe inserat, in timp ce in bucatarie se auzea, panoramic, Maia-Maia-Maia-MAIA-MAIA!!!!! Asta inseamna, cum deja v-am obisnuit, "aia e a lu' Maia si da-mi-o incoace mai repede ca-ti rup capul". Ar trebui sa-i vedeti si privirea asasina in timp ce se petrece respectiva actiune.....

Metodologia e ultra-mega-super-simpla. Am fiert o mana bunicica de paste (acu' fiecare stie cat de mana larga tre sa fie in functie de capacitatea gastrica a odraslei). Cand au fost gata, le-am scurs intr-o sita, pastrand un pahar de zeama. Le-am pus la loc in cratita in care au fiert. Peste ele am pun 1 lingura generoasa si cocosata de ricotta (merge si alta branza cremoasa, dupa gust si dimensiunea stocurilor), o lingura la fel de generoasa si cocosata de pesto de leurda si urzici (merge brici si ala de busuioc), 2-3 linguri din zeama in care au fiert pastele si cam o lingurita de parmesan. Le-am mai lasat pe foc mic, foarte mic, cel mai mic, fix doar cat sa amestec prin ele (cu fereala) sa omogenizez toate cele si sa se moscoleasca pastele peste tot de sos. Tadaaaaam!

A, uitam sa va zic de plating si servire. Pai platingu' e simplu, le rastorni cu lingura in farfurie. Servirea e sublima: le pui sub nas copilului si te rogi sa nu le arunce pe (toate odata) pe jos.

Pofta buna!

A, reteta de pesto....pai nu o stiu, ca e facut de boierul bunic de Vizigoti si pastrat in congelator in cutiute cat sa folosesti de 2-3 ori. Da' promit ca-l intreb si va zic.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...