FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

marți, 22 martie 2011

Maaare povestitor

Vizigotu-mi s-a decis: de catva timp il tot duce gandul sa scrie o poveste ! (ulterior s-a marturisit ca i se trage de la 20 000 de leghe sub mari citita de Dna la gradi...).

Amabila, m-am oferit sa scriu eu, dupa dictarea lui. M-a refuzat f frumos:
"Mami....nu! Tu vezi lucrurile altfel decat mine. Trebuie sa fie povestea mea!"

(nu, nu am reusit sa-l conving ca eu doar scriu, el creeaza. Daca scrii o poveste, trebuie sa o scrii tu! punct!)

**************
La ceas de seara, Vizigotu-si intreaba parintii, la masa:
- Mi-a cumparat si mie cineva Spider Man? (da, suntem fericitii posesori a doua indatoriri sfinte, lunea Tom si Jerry si martea Spider Man.....si Dzeu stie ce le-o mai da prin cap oamenilor de la trusturile de presa sa vanda ca pe noi, parintii, nu ne intreaba nimeni...am fost o perioada crizati de martea Sportacus si...lunea? Rahan...dupa aia a venit Kemi-Kemi-boca-ceka, ce-o fi insemnand asta.....)

In fine, sa revenim, intrebase copilu' daca i-a luat cineva Spider Man....La care Tati raspunde, cam ironic:
-Uite ca am devenit si eu cineva!

La care fi-su-l pune la punct exemplar, dupa parerea mea:
- Tati, tu mereu ai fost cineva! Doar esti tatal meu!

Un pic mai tarziu, constatand ca din exces de zel, Tati i-a cumparat a doua oara si Spidermanu de sapt trecuta, numitul Tati si-o cere iar:
- Bey, ar trebui sa-mi dai 10 lei, ca i-am cheltuit degeaba!

Copilul sta, cugeta, mai sta un pic si se decide la leasing:
- Tati, ti-i dau! Dar pot sa ti-i dau treptat????

Asta fuse, Boieri Dumneavoastra! De gatit mai slabut zilele astea ca-s intr-o perioada tare aglomerata. S-aveti seara buna si, vorba copilului, amintiti-va ca sunteti cineva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...