FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

duminică, 27 martie 2011

We in familie

Ieri am avut programul obisnuit, dimineata am umblat dupa diverse utilitati practice, Vizigotul a avut ora de dans - nu-i mai ajunge saptamana pentru optionalele pe care le face asa ca dansul " de profesionisti " a ramas pe sambata. Cat a fost el ocupat cu coregrafia noi am facut piata, am gatit o friptura de curcan cu legume la cuptor, am luat copilul, am mancat si-am esuat intr-un somn de pranz de vreo 2 ore jumate. F odihnitor! Dupa care am plecat in parc - pe la 8 seara, dar ce conteaza - am dat o tura de plimbare prin cartier si uite asa am bifat prima zi de we.

Azi dimineata ne-am trezit cu chef si elan muncitoresc si dupa micul dejun baietii au plecat la tuns iar eu am mesterit o varza cu afumatura  ... planuisem sa mergem la film pe la 11...Si numa'ce bag eu varza la carcera in cuptorul incins si ma asez alene cu o cafea la indemana sa verific mailu' cand ma loveste cruda realitate: iar se dadusera ceasurile (nainte, napoi, who cares ca niciodata nu inteleg si nici nu vreau) si de unde trebuia sa fim la 11 la film, la 10 jumate noi eram inca fiecare incotro avea treaba....ca doar credeam ca e 9 jumate....sun baietii, bag familia in viteza si cu pretul unui start agitat, am ajuns. Eu cu Vizigotul am vazut Mamici pentru Marte. Dragut si emotionant. Tati a vazut Mecanicul. S-a declarat cam dezamagit....

Dupa aia mai cu o cafea la Starbucks, mai cu o hoinareala prin oras, se dusera si duminica. Acuma finalizez varza de mai sus. Maine incepe o noua saptamana!

Un gand bun de la Smaranda!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...