FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 14 octombrie 2011

Diverse cu bostan

Azi am bostanarit, Boieri Dumneavoastra! De la recenta vizita a bunicilor, imi tot facea cu ochiul din balcon un monstruletz de bostanel mare si frumos. Asa ca azi m-am apucat de treaba. In mod inconstient, fiindca abia dupa ce am despicat balena pe burta mi-am dat seama ca Boierul Moulinex Ovation 3, robotul meu de nadejde de 8 ani incoace, isi dadura obstescul sfarsit. Asa ca perspectiva de a da pe razatoare un bostan de aprox 5 ori mai mare decat cutia craniana personala ma deprima total.

Pana la urma am copt minunea in cuptor, dupa aia am cutitarit-o marunt maruntel, am amestecat cu vanilie si scortisoara si tot acolo am ajuns. Si pentru ca intre timp am fabricat si aluat dintr-un kil de faina, m-am pus pe placintarit.

Mi-s prea daramata de oboseala sa va obosesc mintea cu povestea, asa ca pun pozele si poate dau si detalii in curand.


Normala:



Decapotabila:



Si cornuri:




Toate cu dovleac.

Noapte buna si we placut, Boieri Dumneavoastra!

2 comentarii:

  1. Imi plac toate cele 3 varinate.
    Cornurile insa mi se pare pot fi luate mai cu usurinta si la servici.
    Deci au totusi un + fata de restul. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de aprecieri si scuze pentru reactia intarziata, am fost plecata si bloggeru nu bate pe telefon (sau nu stiu eu ce sa-i fac)....tehnica asta :)

    Da, cornurile au fost mai apreciate ca restul, tocmai din cauza mobilitatii crescute si a usurintei in consum :)

    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...