FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

marți, 6 decembrie 2011

Basca n-avea educatie :)

Va povesteam acum cateva saptamani despre niste portocale care n-aveau basca, drept pentru care mi-a casunat pe ele si un we intreg le-am cutitarit si transformat, ba in suc, ba in razatura de coaja, pentru fripturi si prajituri.

No, The Basca revine, Boieri Dumneavoastra, sa vedeti ce rusinica am patit ieri.

Ca orice parinte responsabil, m-am straduit sa educ copilul intr-ale bunelor maniere, printre cele mai importante dintre ele, zic eu, fiind salutul. Toate bune si frumoase, trebuie sa marturisesc numa asa, ca nu-i p'aici sa ma auda, ca Vizigotu-mi se descurca onorabil, ba chiar mi se intampla uneori sa primesc felicitari de la oamenii din jur pentru sonoritatea si promptitudinea salutului, ceea ce ma maguleste foarte  (ooo, sfanta mandrie de parinte, nu-i asa ca fiecare dintre noi are cel mai cel copil din lume? :) )

Daaar, ocazional, i se intampla domnului in cauza sa mai uite. Statistic vorbind, cea mai mare incidenta la uitat o are cand coboara din taxi in fata gradinitei, venind de la scoala, pentru orele de after school. Atunci cam uita el sa salute, dar scorpia de ma-sa nu uita si nu iarta si, pentru ca mi-a placut tare mult in copilarie zicala aia cu "buna ziua, caciula, ca stapanul n-are gura", ii atrag atentia ca-n ziua respectiva si-a luat de acasa caciula aia ne-educata, care nu stie sa salute in locul lui. Hihi, haha, ne distram copios pe seama acestei replici, dar in general picatura chinezeasca a avut efect.

Insa, dupa cum e universal acceptat, exista legea compensatiei. A actiunii si reactiunii. Care a facut ca ieri, cand a coborat din taxi si soferul nu i-a raspuns la salut, fi-miu sa comenteze, in gura mare, ca:
"Mami, nenea si-a luat azi basca aia ne-educata, care nu stie sa salute in locul lui!!!!!"

Am intrat frumos in pamant de rusine, dupa aia m-am ridicat si m-am scuturat de moloz si am intrat in gradinita. Pana la urma...nenea chiar nu salutase. Si, se stie, nebunii si copiii spun intotdeauna adevarul.

In alta ordine de idei: fuserati cumintei? Ce-ati gasit in ghete, nuielusa sau cadoul?

Orice ar fi fost, La multi ani tuturor, in special celor ce-si serbeaza azi ziua de nume!

Un gand bun de la Smaranda, Boieri Dumneavoastra!


2 comentarii:

  1. :)) :)) :))


    Eu n-am primit nici una, nici alta de la Mos Niculae,ce sa inteleg de aici? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma socotesc ca ai fost moderat de cuminte si de obraznica, drept pt care n-a stiut bietul ce sa-ti aduca....
    Anu viitor scrie si tu o scrisoare mai explicita, zau asa! Eu am fost foarte explicita: robot-robot-robot-robot-robot-mixer-mixer-mixer-mixer-mixer....si ce sa vezi???? A priceput!!!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...