FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

duminică, 24 iulie 2016

Da' al tau unde e?

Pimpe in parc, se hatzana alene intr-un leagan. Alaruri alta fetita de aceeasi varsta. Fac ele cunostinta, isi spun, aproximativ corect, varsta, dupa care a mea o ia direct:
- tu cu cine ai venit? Eu am venit cu mami a mea. Auzi da' pe Mateiu tau cum il cheama? Si cati ani are? E aici cu tine? Vreau sa l vad!!!!

Incerc sa ii explic, dupa ce aflu și eu, ca fetita nu are niciun fratior. Nu pare sa accepte, toata lumea trebuie sa aiba "un Mateiu" care, daca nu e aici, inseamna ca are treaba in alta parte .

"Al meu e in cantonament, dar cand vine al tau ne jucam cu el. Da?”

2 comentarii:

  1. Mah, din punctul meu de vedere , Pimpe are dreptate....pentru ca la varsta ei toata lumea e la fel...ce? Nu-i asa? ��

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...