FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

miercuri, 26 septembrie 2012

Cutiuta de marti-miercuri

Hai cu buna dimineata! Azi e ziua aia cu dilema, ne bucuram ca au trecut 2 zile din saptamana sau ne enervam ca mai sunt inca 2 pana la we? Eh, pana clarificam asta, sa va zic de cutiuta.

Ieri a fost cu sandvis din paine cu ceapa, unsa cu crema de branza, si intre feliile de paine au fost fasiute de piept de pui pe sare, rondele de masline negre si felii de castravete. Desert cateva turte dulci. Poze nu.

Azi, ne-am intors la noutatea cu tortilla, caci am fost anuntata de aseara "Mami, maine vreau iar shaorma (?????) da sa fie cu mai mult mustar". Presupun ca asa a botezat problema fiindca seamana cu o shaorma, nu conteaza ca n-are nici o legatura cu asta.
Asa ca azi dimineata cutiutza a primit o "shaorma" facuta dintr-o tortilla, unsa cu crema de branza, si umpluta cu cascaval afumat ras, fasii de piept de pui, feliute de ceapa si de castravete, si un pic de mustar, cat sa ating fiecare bucatica de carne. Am infasurat si cat de cat sigilat in folie si asta a fost.
La desert, m-a luat harnicia: salata dulce de morcov. Am ras un morcov aseara si l-am lasat la frigider cu o jumatate de lingurita de zahar brun. Dimineata - morcovul isi lasase ceva zeama dulce in colaborare cu zaharul - am amestecat si cu vreo 3 caise uscate, taiate bucatele mici. Mergeau stafide dar n-aveam. Am ornat cu cateva frunzulite de menta si aia a fost:

Acu' asteptam cu emotie sa vedem de i-a placut.

Hai s-aveti o zi frumoasa, Boieri Dumneavoastra! 

5 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...