FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 2 aprilie 2010

Pregatiri

Si-a venit si ziua de vineri si am inceput week-end-ul. Anul acesta, prin exceptie, ramanem acasa de sarbatori. Asa ca mi-am facut cu nadejde cumparaturile de zilele trecute, dar tot am mai dat azi o tura prin piata dupa verdeturi. Era sa am un shoc cand am vazut ca-i cat pe ce sa raman fara marar....Da' m-am descurcat.
Am cumparat si flori de-am impodobit frumoasa casuta si ne-apucam de bunataturi. O sa facem ciorba de miel, drob si-o friptura. Si, bineinteles, vom vopsi oua in toate culorile lumii, cum ziceam. Acusi astept Vizigotu' de la gradi si ne-apucam de trebi ca suntem mari gospodari. Ce-o iesi, om povesti!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...