FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 13 aprilie 2012

Oua rosii vopsite cu foi de ceapa (again)


Bine v-am regasit, Boieri Dumneavoastra! La fel ca in ultimii 2 ani, si de data asta am ramas la randuielile cele vechi si bune: am vopsit oua cu coji de ceapa rosie. La fel am facut si anul trecut, si acum 2 ani, la fel facem si anul asta.





 Sarbatorim Pastele in Oltenia, pe Dealurile Dragasanilor, la matusa Vizigotului, asa ca varietatea de frunze culese de copil cu matusi-sa a fost absolut remarcabila:


Reteta, metodologia si mestesugul au fost identice cu cele de aici, numa' ca de data asta am avut ajutoare care au pozat toate etapele succesive, asa ca nu mai detaliez si va las sa va bucurati de poze. Eu, ca de obicei, mi-s tare mandra de ce-a iesit, ca a fost metoda naturala, care nu pateaza, nu murdareste, nu strica oale cu fiert vopseaua si, in plus, pune toata familia la treaba si se termina repede.










S-aveti sarbatori fericite, sa fiti linistiti si impacati, sa savurati momente minunate cu familia! 

11 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt!
    Sarbatori luminate si multa fericire alaturi de familie si cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alexandrina, multa fericire si voua, scuze de intarziere!

      Ștergere
  2. Exceptionale!!!Ouale sunt tare frumoase!
    Paste fericit alaturi de cei dragi!Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Paste fericit in continuare alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miha, la fel, scuze de intarziere, multa fericire si tihna va doresc!

      Ștergere
  4. Super faine au iesit , si la culoare , dar si ca modele!
    Ai pus frunze de ceapa rosie , ai fiert si adaugat otet , banuiesc eu!
    Sa va fie de bine!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, doamna, am fiert foile cu otet, dupa aia am gatit ouale si le-am pus la fiert in zeama colorata. La final, le-am uns cu ulei de olive.
      Facem si de Inaltare? :d
      Pupaturi!

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...