FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 22 aprilie 2010

Primul Premiu

Am scris corect fiindca e primul premiu de-l primesc si mai e si Premiul I cu coronita. Multumesc Adelei si dau mai departe la:
Ana cu Amalgamul, Ana cu pozele, inapoi Adelei (ca n-am inteles daca trebe sau nu dat inapoi....)  si tuturor prietenilor , bloggeri sau nu : poftiti de luati!

Coronita m-a dus cu gandul la copilarie, cand premiantii erau etichetati in unele cazuri drept tocilari (io mai eram si ochelarista, pe deasupra).... :D ... si la ce am primi ieri pe e-mail de la Ana Maria, niste ziceri de-ale lui Bill Gates. Cel mai mult mi-a placut ultima: fii amabil cu tocilarii, s-ar putea sa lucrezi pentru unul din ei, intr-o zi ......

Cam atat pentru moment, Boieri Dumneavoastra, saptamana asta "gatesc" numa' hartii ca-s pana peste cap cu treaba, dar ma revansez, promit!

9 comentarii:

  1. ohhh iti multumesc tare mult pentru premiu! Nici nu visam sa fiu premiata!
    Spor la munca draga mea! Ne auzim dupa ce termini de gatit hartiile!
    O imbratisare de la mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc , doamna draga! :D Adevaraciuni vorbele lu' nea Gates...mi-au placut maxim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc. Chestia cu "datul înapoi" nu era regulă. Nu o să-l mai preiau, totuşi. :)
    Că, după aceea, iar ţi-l ofer. :P
    Pupici.
    "Coroniţa" a fost de la mine. :)
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. A, şi în premiu intra şi poza cu gerbera. Preia-o şi pe aceea. Ţţţţ, nici când primeşti premii, nu eşti atentă. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu drag si cu placere la toate!

    Adela, cum adica "nici"? a? hmmmmmmm

    Pupaturi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi hi hi!
    Te-am scos dintre hârtii? Măcar un pic. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. F un pic :( ... si ma intorc repede....mai e mult pana departe :)

    RăspundețiȘtergere
  8. http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/04/23/la-multi-ani/

    [...] o veche şi bună prietenă – mulţumesc pentru prietenia ta, draga mea! şi voi continua cu toţi ceilalţi care veţi poposi pe aici şi sunteţi ”vedetele” zilei.[...]

    La mulţi ani, să fii sănătoasă şi fericită alături de cei dragi ai tăi!
    Cu dragoste,
    Adele

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc, Adela! La multi ani si pentru baietii tai, sa fie sanatosi fericiti si iubiti !

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...