FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

sâmbătă, 17 aprilie 2010

Teoria cunoasterii deductive

Azi (si de o saptamana incoace) nu am chef si, in special, timp, pentru scris. Voi fi urmat cu adevarat ce mi-am propus atunci cand ma voi mobiliza sa scriu ori de cate ori am inspiratie....fie si cu un capat de creion pe un colt de ziar in metrou....fiindca, asa cum va zisei de la inceput, nu vreau, pur si simplu, sa transcriu retete si sa le ilustrez cu poze faine, ci vreau, pur si simplu, sa transcriu niste ganduri legate, mai mult sau mai putin, de gatit....hauever, cum zice britanezul (vorba Vizigotului)....

Cum ziceam, am avut, de luni incoace, o saptamana infernala, una de aia de tii dintii stransi si astepti, cu nerabdare, sa se faca vineri....si vineri pe la 3 (15, pentru conformitate), inca ma vaitam ca e abia 3 si mai sunt multe ore in care sa mi se intample multe lucruri.....

Saptamana mea s-a incheiat azi noapte pe la 3 jumate cand am terminat o oferta cu care trebuia sa ma incadrez intr-un dead line si numai ingerul  numit Caragiale-cu-al-lui-lant-al-slabiciunilor (slabiciuni care, in cazul meu, au fost prietenii, carora le multumesc, se stiu ei care-s) m-a ajutat sa-l respect...pe el pe dead line.

Si fiindca n-am chef de gatit, iar de gandit gandesc numai strictul necesar practic, pentru ca n-am chef de scris, dar nici sa dorm nu pot ca-s anesteziata de oboseala si, asa, ca sa nu shed, am pus de-o supa crema de pui cu legume (buna de raciti, mai ales pentru pneumonia fiului), mi-am zis ca nici sa tac nu se face....asa ca va ofer una dintre cele mai "tari" f(r)aze vizigotzesti, rostita pe strada, intr-un moment in care mi-am multumit eu mie si parintilor ca m-am dus la scoli inalte care mi-au stimulat gandirea si memoria caci, fara ele, nu tineam minte ce-a zis. Este enuntata cu ceva timp in urma, poate mai bine de un an, dar mi-a ramas in minte ca reprezentativa si mi-e tare draga.

Iata, deci, cum a enuntat fiul meu "modul in care afli lucruri noi":
"lucrurile pe care le stii, fiindca ti le-a spus cineva, se amesteca intre ele in capul tau. Si, asa, afli lucruri pe care nu ti le-a spus nimeni, dar tu le stii, fiindca esti destept".

Dixit!

(a fost unul dintre momentele in care mi-am clarificat de ce traiesc oamenii pe lume. A fi parinte este ceea ce esti. Restul lucrurilor pe care le faci sunt doar accesorii)

Un comentariu:

  1. Deci a fi parinte este ceea ce esti....foarte tare , Matei! :D
    Nah , hai sa ai spor , fata draga , la orisice trebi ii avea si sa hodini cand ai ocazia....

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...