FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 14 mai 2010

Bumerangu'

Copiii au mintea odihnita. Nu vi se intampla sa constatati asta si sa va doriti cu ardoare sa (mai ) fiti asa?....

Eram undeva, pe strada, anul trecut, si Matei incerca sa imi arate ceva. Numai ca aratatul lui se rezuma la a spune "Mami, uite acolo!" fara a se osteni sa foloseasca o mana, un picior, un ceva, sa arate si o directie. Si cum are si privirea si vorbirea panoramica, de cele mai multe ori mi-e greu sa inteleg unde e acel uite acolo. Culmea este ca tot el devine nervos cand nu pricep ce-mi arata.....

La intrebarea mea "acolo unde" am primit un raspuns mai mult decat lamuritor:

- Pe stalpul ala de acolo, deasupra indicatorului de "interzis bumerange" !

(era, cum probabil v-ati dat seama, indicatorul de interzis la dreapta......)

....care v-ati gandit vreodata ca  indicatorul ala seamana cu un bumerang????

Un comentariu:

  1. mai, doamna:

    asa cum am gatit eu ardei proaspat si prajituri cumparate, asa cum caprese l-a pacalit pe pui sa manance rosii, asa e si interzisu' la dreapta (optional la stanga), bumerang!!

    Brava la ochi verzi.

    Si ne-om rolui week endu asta :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...