FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

marți, 31 mai 2011

Ghiveci (sa spunem) la plezneala :)

In asteptarea legumelor citez "alea bune si adevarate, din brazda, care au gust si vitamine" (recunoasteti personajul? ) m-am apucat intr-una din seri de un ...ghiveci (o fi tocana?) cu carne de pui.
Lista ingredientelor - alcatuita in functie de disponibilul din frigider, ar fi urmatoarea:
- carne de pui 3 buc
- 2-3 linguri de ulei de masline
- un fir de praz cam de 30 de cm (parte alba) - puteti inlocui cu ceapa
- 1 ardei gras rosu
- 1 dovlecel
- 2 morcovi mai mititei
- ceva usturoi dupa dorinta si suportabilitate
- sare, piper, cimbru, foi de dafin, boia iute
- 2-3 linguri de smantana
- 2-3 linguri de pasta de rosii (sau...stiti Domniile Voastre, suc de rosii, sau rosii pisate....sau ce rositura aveti)

In uleiul binisor incins am pus carnea la prajit:


Dupa ce s-a rumenit frumusel, am adaugat prazul:


Am tocat feliute subtiri ardiul si morcovul, idem si dovlecelul:


Si le-am aruncat si pe ele in cratita:


 Le-am lasat sa se inabuse un pic, dupa care am adaugat pasta de rosii, iar am mai dat un clocot si am dres cu smantana, cimbru, sare, piper, un strop de boia iute si o foaie de dafin:


Gata mancarica!


Pofta mare, Boieri Dumneavoastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...