FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

duminică, 27 noiembrie 2011

Steaua cazatoare :))

Azi la masa de pranz, Tati ne povestea, in verva, diverse de la evenimentul de 3 zile de la care tocmai se intorsese. Printre altele, detalii de la un restaurant cu specific vanatoresc unde au avut masa de pranz. Printre detalii cu jumari, mici de mistret, lipii cu usturoi si ceapa rosie numai ce se aude vocea Vizigotului, aparent fara pic de legatura:
- Aaaa, am si eu o intrebare: cand pica o stea cazatoare?
(!?!?!?!?!?!...ne miram noi fara cuvinte...ce-o vrea, bre, copilul, chiar nu i place povestea?)
- Pai da, continua copilu', ca am nevoie de un sant!
(?!?!?!?!?!?!?!?!.....ne miram noi amutiti in continuare...)
- Ca-mi lasa gura apa si n-are un' sa se adune!!!!

(...eu am inteles dupa aproximativ 30 de secunde, lu' Tati a trebuit sa-i explicam in vreo 2 randuri :))

Un comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...