FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

marți, 12 iunie 2012

Cutiuta de marti - 12.06.2012

Azi iarasi mai expeditiva cutiuta, ca avem multi oameni dragi de sarbatorit in zodia astora de umbla cate 2 by default si azi dimineata in loc sa fac arta culinara la pachetel, eu faceam vintage packaging la cafeluta. Aaa? Ce frumos am zis-o? (asta ca sa n-o spun pe sleau ca m-am trezit in ultima clipa ca n-am hartie de ambalat cadouri si a trebuit sa improvizez din ce era prin casa.....insa una peste alta mi-s mandra de ce-a iesit....nu, nu v-arat poze).

Asadar, albastrimea sa, Cutiuta de Vizigot, a primit azi asa: un sandvis din paine alba unsa cu crema de branza, felii de babic afumat si multisor macris verde proaspat, curatat de nervuri. Alaturi, o salatica din boabe de porumb si fasii subiri subtirele din acelasi macris proaspat, sa-i dea acreala porumbului, si un pic de sare si piper. Doar un pic. Tare mi-s curioasa cum va aprecia Vizigotul combinatia. In plus, 2 bomboane de ciocolata si un pachetel de biscuiti Bel Vita Start, de cei cu cereale si cirese confiate (cred....).

Asta a fost, sticla de apa, ura si la scoala!

Zi cu spor la treaba va doresc, Boieri Dumneavoastra!

2 comentarii:

  1. "vintage packaging la cafeluta" nu stiu cum sa bag michimausul ala care rade de sa prapadeste, tare exprimarea :))))) make my day

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) ei, cand m-oi face mare poate reusesc sa-mi activez si eu optiunea care este sa accepte blogspotu emoticoane....deocamdata zicem mercic ca e vizibil blogu si se pot posta comentarii :))

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...