FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

vineri, 30 mai 2014

Briose bebelusesti (8 luni +)

Pentru ca nu am reusit sa ma lamuresc pe deplin care biscuiti de bebe au sau nu au zahar, am luat taurul de coarne si am facut briose pt Ghemotoaka. Reteta de baza e aia de am prezentat-o la Briose de serbare, modificata corespunzator. Avem asadar nevoie, pentru Briosele bebelusesti de:
- 250 g faina (sau 2 cani, eu am masurat cu cana)
- o banana bine coapta, zdrobita
- 2 galbemusuri
- 2 iaurturi mici de care bea bebe
- 100 ml lapte
- un varf de cutit de bicarbonat

Metodologia e simpla. Se amesteca toate cele lichide, mai putin unul din iaurturi, pana la omogenizare, dupa care se adauga faina si bicarbonatul. Al doilea iaurt se pune treptat in functie de consistenta aluatului, trebuie sa fie destul de gros dar nu uscat ca ala de paine, ci umed si sa cada-curga din lingura. Ca o .....mamaliga pripita mai subtire.
Ei si cu chestiunea asta se umplu pe 3 sferturi formele de  briose, unse cu unt si tapetate cu cosulete si se coc la foc mediu cam 40 de mim, pana aunt rumene, crescute si scobitoarea iese curata.

Sunt gustoase si aromate dar nu f dulci. Vizigotul a ras 2 cica sa le testeze pt sora-sa.

6 comentarii:

  1. La Multi Ani de Ziua copiilor ! Sa fie sanatosi si norocosi!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, sa-ti traiasca Vizigotul si Ghemotoaka!! ;-) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata intr-un mare si apetisant fel! Fur reteta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fur-o! Poti sa adaugi chiar si 2 banane, ca mie mi-au iesit cam ne-dulci. ;)

      Ștergere
  4. consistenta e umeda in interior?? asa au iesit, nu stiu daca le poate papa bebelina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, sunt destul de uscate, nu umede. Probabil trebuiau tinute mai mult in cuptor sau pusa mai multa faina.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...