FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

miercuri, 26 noiembrie 2014

Despre Baby Wearing - I

N-o sa incep cu inceputul intr-ale BW. P-ala (cu wrapuri, slinguri si ssc-uri) vi-l povestesc alta data. Incep cu continuarea, oricat de aiurea suna.

Imi place sa o tin pe fiimea in brate, carui parinte nu-i place? Pentru ca e lipicioasa si are nevoie de lipiciu' de mami/tati (mai nou si fratior, desi e cam grea pt el), ziua adoarme doar in SSC. ;
S-a invatat cu lipiciu' asta, stie ca-l are la dispozitie oricand, asa ca ori de cate ori are vreo necajeala se repede la mine sau la tati, isi baga fetisoara in picioarele noastre si tropaie, si ridica din picioare, si tropaie si...."nu mai intelegi odata ca vreau acolo, sus, sa te simt, vad si miros si sa fiu sigura?????". Asa ca o luam acolo sus, sa ne simta, vada, miroasa, sa se ghemotoceasca pe brate, piept, umeri, sa molfaie un gat si-o barbie si sa se simta sigura.

In seara asta s-a impiedicat de-o jucarie, a cazut in 4 labutze si s-a pus pe plans amarnic, pui mic si amarat si inciudat ce era ea. Am luat-o in brate, s-a cocotat cu genunchii pe pieptul meu, s-a agatat cu manutzele de gat, m-a imbratisat cu picioarele cracanate dar nu era destul de aproape, destul de stransa, destul de protejata. Asa ca a cautat bretelele ssc-ului sa-si bage manutzele si umerii sub ele sa fie legata total de mami. Nu le-a gasit, asa ca s-a descurcat: cum decolteul in v al tricoului meu era fix la nasul ei, l-a tras, l-a largit, si-a bagat mainile pana la umeri in el, si-a plasat pamultzele sub bratele mele si, in sfarsit, s-a linistit. Era la adapost, legata de mami! Si-am stat asa, cu ea pe jumatate varata in tricoul meu, vreun sfert de ora, pana si-a tras ce-a avut de tras din apropierea de mami, dupa aia am revenit la activitatea dinainte, si anume cutreieratul casei in lung si-n lat.

Habar nu am de ce m-a induiosat asa de tare gestul ritualic (si oarecum reflex) de a se cuibari si mai tare, sub bretelele ssc-ului, pentru a-si lua pozitia confortabila de linistire. Ca doar face gestul asta zilnic, de cate ori adoarme sau are nevoie de refugiu. Mi-a placut gestul posesiv de a se inconjura de mami si mi-a placut de mine (ei, da, sunt modesta) ca sunt mereu dispusa s-o inconjur de mine si sa-i ofer confortul de care are nevoie.

Cu siguranta insa asta a fost o confirmare ca sistemele de purtare ofera confort si creeaza dependenta :))))))) . Pentru toti cei implicati ;). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...