FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 7 aprilie 2011

Cuier

Zilele trecute am pus un calendar pe peretele holului. Vizigotul a fost fascinat de procesul baterii cuiului, dar n-a reusit sa ma convinga sa-l las sa incerce.....
Azi dimineata admira extaziat peretele: foaaaarte frumos arata! I-am raspuns ca da, si mie imi place mult calendarul ala.
Nu, zice el, nu calendarul, desi este frumos si el. Mie imi place cuiul, e ... sofisticat, cel mai sofisticat cui pe care l-am vazut.

Ma buseste rasul si-l  iau la rost: Mai, ce stii tu despre cuie? Cate ai vazut la viata ta?

A, pai nu stii? zice el, ghidush. Eu toata viata mea am facut cuie, acuma m-am pensionat. Am fost CUIER!

********

Tot cuier era, zilele trecute, "postasul ala care merge repede" cu care trimiteti voi plicurile sa ajunga rapid.

********

In drum spre petrecerea unei colege de gradinita, isi tot aranja parul in oglinda florariei in care ne oprisem. Pentru ca asta se intampla cam prea aproape de niste ghivece cu plante inflorite, incerc sa-l indepartez de acolo: Gata, dragule, esti frumusel, lasa-ti parul in pace!

Raspuns: auzi, da' tu ai impresia ca pentru tine ma aranajez? Mergem la petrecerea altcuiva!

Iar la petrecere a refuzat sa se costumeze sau sa-si puna masca. Doar isi aranjase parul juma de zi, nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...