FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

marți, 12 iulie 2016

Pulpa de porc coapta in bere


O felie de pupa de porc statea parasita prin frigider. Eu si fii-mea ne plictiseam parasite prin
casa. Cica am gatit.

Pe felie: sare de leurda, oregano si cimbru uscate, cimbru verde (firele alea anemice de se vad pe deasupra), boia afumata
Langa felie: juma de bere blonda, o ceapa, o rosie, 1 morcov, 1 pruna, o capatana mica de usturoi, pe care, de lene, n-am curatat-o, doar am sectionat-o nitel.

Am acoperit cu folie si am dat la cuptor la foc mic, las sa se coaca vreo 2 ore si probabil dupa aceea scot folia si las sa se rumeneasca. V-arat poze si cu after (apropos, dintr-un motiv care-mi scapa, intotdeauna as folosi after pentru inainte si before pentru dupa, probail din cauza alfabetului....never mind). 

Va urma ;)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...