FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 4 ianuarie 2018

Leapsa resuscitata

Bine v-am regasit, Boieri Dumneavoastra! La multi ani si (na, ca nu ma pot abtine) fie ca in 2018 sa vi se indeplineasca tot ce va doriti, repede si din plin!

Si cum la an nou se impun obiceiuri noi sau, cel putin, resuscitarea unor obiceiuri vechi si abandonate, sa lepsuim, deci, la invitatia domnului Vladimir, presedinte al comitetului de reciclare a lepselor. Cu scuze prea-umile pentru intarzierea cu care dau curs invitatiei, iaca leapsa, in cele ce urmeaza.

1. Scrieti minim 1 lucru despre care credeti ca va face de neinlocuit pe dvs personal
    a) la serviciu    b) off serviciu

Pai ....sincer, cred ca nimeni nu e de neinlocuit,
am invatat asta din experienta mea si a altora. Poate unii dintre noi, aia mai deosebiti (si modesti, cu semnatura in banca) sunt greu de inlocuit, dar de neinlocuit nu e nimeni.

2. Scrieti minim 1 lucru pe care aveti de gand sa il indepliniti, sau sa il achizitionati, sau sa il imprumutati, sau sa il folositi in mod cat mai egoist posibil doar pt dvs personal in noul an 2018.

Asta e tare, e ca fazele alea cu "ce-mi propun in noul an". Pai ia sa vedem
- vreau sa indeplinesc dorinta arzatoare a sotului meu de a bea si el la liber la chefuri ca "conduce nevasta". Bine, sa fie clar, nevasta oricum conduce, dar i-ar prinde bine ca din cand in cand nevasta sa ii conduca si masina, ceea ce inca nu s-a intamplat, dar contez pe anul 2018 ca-l va face fericit. Pe scurt, am de gand sa-mi iau carnetul de sofer categoria B, pazea, va anunt eu cand e cazul sa iesiti cu frica pe strazi.
- Ce vreau sa achizitionez? Pai vezi mai sus, o masina doar pt mine, desigur. Verde. Acel verde. Nu va spun care, o sa va lamuriti la momentul potrivit. Desigur, nu eu voi face asta, ci tata vizigotilor, stresat ca va tot ramane fara masina. De ASTA ma voi ocupa eu, achizitia in sine e neimportanta. 
- nu stiu ce vreau sa imprumut, ca de regula nu prea imprumut, dar e buna intrebarea ca mi-am amintit ca am de returnat ceva ce am imprumutat. 
- de folosit in mod egoist stiu ce voi folosi, o ora pe saptamana din timpul meu o voi folosi numai pentru mine, am de gand sa iau cursuri de olarit/modelaj et co. Sper sa ma si tin de ce mi-am propus. 

3. Descrieti o tinta sau un tel care v-ar tenta pt o posibila indeplinire in 2018, despre care aveti impresia ca este intr-adevar dificil de atins pt dvs personal, insa despre care credeti ca ar merita ceva efort sustinut din partea dvs.

Raspunsul la aceasta intrebare ramane doar in capul meu. Nu, nu insistati, nu va spun. Dar se va indeplini, cu siguranta. 


4. Daca ati fi obligat sa faceti intre 6 si 12 saptamani de munca voluntara sau patriotica in 2018 intr-un regim de program de lucru normat pt eficienta si calitate de 8 ore/zi si cu cazare, masa, echipament de lucru, si transport asigurate, si ati avea posibilitatea sa va alegeti o activitate anume intr-o locatie anume, sau chiar multiple activitati in multiple locatii, la ce activitate/activitati v-ati inscrie?

Asta e foarte usor, sa o luam in ordinea preferintelor:
- as face voluntariat in spitalele de copii mici-mici, sa-i tin in brate si sa-i mangai, fiindca sunt convinsa ca asta ii ajuta la vindecare si crescut-bine. 
- as face voluntariat pentru educatia rutiera a natiei romane. As sta la un semafor/o trecere de pietoni si as explica fiecarei persoane, in special persoanelor in varsta si a celor insotite de copii, ca trebuie sa traverseze doar pe verde si doar dupa ce se asigura. Ca e o treaba de siguranta si de bun simt sa respecti regulile si sa nu-i pui in dificultate pe ceilalti.
- as curata un parc de toate gunoaiele din el si dupa aia as petrece 8 ore pe zi acolo facand, in mare, ce am zis la punctul anterior: as explica fiecarui cetatean onorabil de ce nu e bine sa lase gunoaie pe jos sau coji de seminte in jurul bancilor. 
... si as mai avea cateva idei dar ma rezum la astea de mai sus. 

5. Alegeti-va si scrieti un motto sau un citat sustinator de moral in caz ca veti fi obligat(a) sa faceti munca voluntara sau patriotica in 2018, sau doar asa in general pt dvs in 2018.

Hm.... asa doar in general pentru 2018 as zice ca "daca vrei, poti".

6.  Scrieti minim 1 lucru excesiv de riscant din punctul dvs de vedere pe care presimtiti ca il veti avea de indeplinit in 2018 (daca sunteti o persoana mai adversa la riscuri), sau pe care chiar ati visa sa il indepliniti in 2018 (in caz ca sunteti o persoana careia chiar ii plac riscurile).

ehehe...asta-i simplu, vreau sa sar cu parasuta. Mda, stiu, comentariile si explicatiile se resping din start. :) 
Si cam asta fuse. Leapsa merge mai departe la Ana cu amalagamul , la Adela cu noapte buna si la toata lumea care bloggereste si doreste sa participe. 

Seara faina, dati cu lincul daca raspundeti ca mi-s curioasa ce raspundeti. 

4 comentarii:

  1. Heehhehehe dorinta de a cafti educational pietonii e semn tipic de sofer tanar. Da' trece. Fix ca varicela! (lasa cicatrici si o senzatie de iritatie, da' trece).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nope, dorinta asta ma mistuie demultisor, te asigur ca nu trece. ;)

      Ștergere
  2. Doamna mea draga, de muuuulta vreme n-am mai scris o leapsa. Avand in vedere ca nu am nimic de facut, decat sa zac, accept provocarea ta si am sa incerc sa raspund obiectiv...
    Si eu i-as cotonogi pe toti participantii la trafic fie ca sunt pedestrii sau nu. Si am permis inca de cand unii umblau cu pampers ...😁

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai! (hai cu leapsa si hai cu cotonogeala, punem de-o brigada de haiduci rutieri :))) )

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...