FIINDCA

Se spune ca foamea e cel mai bun bucatar. Da' pasiunea e cel mai bun condiment......

joi, 17 noiembrie 2011

Corelatia dintre aerul static si ochii rosii :))

In seara asta, la cina, admirandu-si odrasla care manca fara stapanire de sine mancarica de vita si pastai verzi rasol, Tati, care impletea admiratia cu privirile cercetatoare exclama: Ai ochiu' rosu!
Eu? se mira Vizigotul cu gura plina.
Da, tu. De ce, ai stat in curent?
Nu, de la aer, raspunde copilu', carabanind linistit pe bulevardul gatului.

Cum, mey, de la aer? intrebam noi. Ca-n sala (de tenis, nota redactiei, ca de acolo venisem) nu e curent.

Nu curent, zici Vizigotu', ci aer. Stii, aeru' sta pe loc. E sta-tic, explica el cu maxima concentrare. Eu, cand ma antrenez la tenis, alerg. Si, stii, alerg cu viteza. Si-mi intra aerul ala static in ochi, ca el nu se misca, si eu ma misc. Si asa imi intra in ochi si-l am rosu!!!

2 comentarii:

  1. Super-tare. Adica aici e vorba de relativitate, da? Foarte clar. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimic mai adevarat! Sa vedem cum integreaza continuumul spatiu-timp! (parca asa se zicea.....)

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...